8 Temmuz 2009 Çarşamba

Aydın Doğan Vakfı genç beyinleri ayıklama yarışması


" Seray mrb, bugün aydın doğanla ilgili evrakları son kez gözden geçirip gönderdim ama maalesef seninkini if öğrencisi olmadığın için geri çekmek zorunda kaldım. sana nasıl söyleyeceğimi de bilemedim ama dürüst olmak gerekir diye düşündüm
aslında bana katılabileceğin bilgisi verilmişti ama formu tekrar okudum, hatta aradım. ÇAP'ı dahi kabul etmiyorlar halbuki imzadan da çıkmıştı dekanlıktan ama hepimiz -sen de dahil- bu olasılığı atlamış bulunuyoruz..."


diye başladı üniversitemizin gazetesi Ünivers'in yazı işlerinden sorumlu hocam ile msn konuşmamız. Yıkıldım...Engeller vardır ya hani, aş, geç tarzında önümüzde onlardan birine takılmıştı paçam, kurtulamıyordum bir türlü...

Bundan birkaç hafta öncesine dayanır Aydın Doğan Vakfı genç iletişimciler yarışması için Ünivers'de yayınlanan roportajım ile başvurmam. Tamı tamına 13 A3 karton gerekir bunun için. Bir de cv, bir de 3 adet cd. Seray yılmaz, gider 13 adet gazete küpürünü kesip, biçer yapıştırır hepsini teker teker A3 lere. O da yetmez, oturur yazar edebiyat geçmişini detaylıca...Yol çetrefillidir ama seray napmaz?,yılmaz...Kazanırsam Aydın ödülüm olacaktır, kazanırsak Aydın ödülümüz olacaktır. Ünivers'de yazan çizen,çeken diğer arkadaşlarında belki ama oltama öyle bir şey takılmış ki yerinden oynamıyor adeta.

Güzel sanatlar fakültesi iç mimarlık ve çevre tasarımı öğrencisi olmam prosedür gereği yök'ün gözüne batmaktadır ve düzeninde ayrıca. Sadece iletişim öğrencilerinin katılabildiği bu yarışma ve diğerleri yaratıcılığımda dahil beni her yönden kısıtlayarak kalem ile silgi ile beslenen, düşünmeyen, sorgulamayan bir öğrenci profili olmam yolunda yatırım yapmaya çalışıyorlar.

haa aydın doğan umrumuzda mı, hayır!
sadece formal bi organizasyon, bütünüyle sektör işi

ama neden?Niçin bu kısıtlamalar, yollara taş koymalar...?

Artık bu durumda önemli olan kendinize yatırım yapmak oluyor, ki bunu da zaten iyi yapıyorum.

Hepimizin -Ben de dahil- atlamış olduğumuz bu olasılık fakültemin Güzel sanatlar fakültesi olmasıysa ben bu olasılığı es geçiyorum.

Seray Özbiçer

Hiç yorum yok: